تاریخ انتشار: يکشنبه 01 تير 1393 نظرات: 0 نمایش: 1577 تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)    ترجمه:  English    Turkey    العربی

ساخت دستگاه کنترل هشدار از راه دور



دستگاه RACSD(Remote Alarm Control System of Diesel Generator)توسط آقای مهندس محمدرضا فلاح زاده ، کارشناس ارشد شاغل در امور مخابرات و تله متری ، اداره بیسیم طراحی و ساخته شد.
ديزل ژنراتور سايت كرج در مكاني قرار دارد كه از نظر آب و هوايي و استراتژي جغرافيايي در شرايط ويژه اي می باشد که در مواقعی مینیموم دمای آن به 30- درجه سانتیگراد می رسد.
در چنين سرمايي برف و يخبندان زيادي به اين منطقه وارد شده و عبور و مرور به آن منطقه را بسيار سخت می کند. با توجه به اينكه اين ديزل ژنراتور به منظور تامين برق مورد نياز سايت كرج در هنگام قطعي برق AC می باشد و نیز پوشش كليه بي سيم هاي راديو ترانك شهر كرج و نواحي آن از اين سايت صورت ميگيرد لذا از اهميت فوق العاده اي برخوردار می باشد.
به همین دلیل ساخت دستگاهي كه بتواند آلارم هاي ديزل را ارسال و همچنين از راه دور تحت فرمان ما باشد امري مهم و ضروري تلقي ميشود.
دستگاه ساخته شده كه مبتني بر بستر مخابراتي  GSM(موبايل) است ميتواند به صورت اتوماتيك وضعيت كاركرد عادي و غير عادي ديزل و آلارم ها را به شخص يا اشخاصي SMS نمايد.
همچنين زمان مراجعه براي موارد تعويض روغن – تعويض سوخت – تعويض فيلتر و..... را نيز SMS مي نمايد و ميتواند با فرمان هاي ما كه به صورت SMS (پيامك) است كارهاي قابل تعريفي را در اطاق ديزل انجام دهد.




Share
کد: 127
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

Email (not required)

وب سایت

تصویر CAPTCHA
Enter the code shown above: