ترانسفورماتور
تاریخ انتشار: دوشنبه 08 تير 1394 نظرات: 0 نمایش: 2106 تعداد امتیاز: 5   (Article Rating)    ترجمه:  English    Turkey    العربی

تعمیر و راه اندازی ترانسفورماتور آسیب دیده پست برق شوش تهران



     ترانسفورماتور  T2 ( Kv 63/230) پست شوش که ساعت 23 روز چهارشنبه 13/3/94 با عملکرد رله های مکانیکی از مدار خارج شده بود با همت نیروهای متخصص و توانمند مجری طرح های نوسازی و تعمیرات اساسی شرکت متانیر به مدار برگشت و برق دار شد.

 

      مهندس مصطفی مه بادی؛ مدیر مجری طرح های نوسازی و تعمیرات اساسی شرکت متانیر علت این حادثه را قطع Contact Leads دایورتر سوئیچ تپ چنجر در محفظه Oil Compartment (هوزینگ) اعلام کرد و گفت: تولید گاز فراوان با فشار بالا، باعث آسیب دیدگی جدی در محفظه هوزینگ و در نهایت منجر به خروج ترانسفورماتور گردید.

     وی افزود: بعد از بروز این حادثه  نیروهای متخصص مجری طرح های نوسازی، دایورتر سوئیچ و هوزینگ تپ چنجر را دمونتاژ و برای بازسازی به کارگاه تعمیرات شرکت متانیر منتقل کردند.

     مدیر مجری طرح های نوسازی و تعمیرات اساسی شرکت متانیر تصریح کرد: دایورتر سوئیچ و هوزینگ تپ چنجر پس از انتقال به کارگاه ، ظرف مدت 6 روز و با هزینه کمتر از مشابه خارجی آن آماده بهره برداری شد و پس از نصب، تست و راه اندازی، ترانسفورماتور T2 برق دار گردید.

      وی ادامه داد: خرید مشابه خارجی این ترانسفورماتور علاوه  بر هزینه هنگفت، زمان طولانی در تحویل و با توجه به پیک گرمای تابستان، ریسک بالای شبکه را به دنبال داشت.

 

    مدیرعامل شرکت متانیر ضمن تشکر از همکاری معاونت محترم بهره برداری، دفتر هماهنگی و برنامه ریزی و دفتر فنی شرکت برق منطقه ای تهران، از نیروهای متخصص مجری طرح های نوسازی و تعمیرات اساسی، امور تعمیرات شرق و امور رلیاژ نیز قدردانی کرد و گفت: موفقیت در این پروژه ملی نتیجه همدلی، تعهد، دانش فنی همکاران و نشانی از تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت برق است.

لینک خبر 1    لینک خبر 2   لینک خبر 3   لینک خبر 4   لینک خبر 5   لینک خبر 6    لینک خبر7





Share
کد: 309
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

Email (not required)

وب سایت

تصویر CAPTCHA
Enter the code shown above: