تاریخ انتشار: يکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات: 0 نمایش: 2174 تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)    ترجمه:  English    Turkey    العربی

مردان والیبال شرکت متانیر نایب قهرمان جام رمضان 1394 شدند



   تیم والیبال شرکت مهندسی تعمیرات انتقال نیروی تهران (متانیر) در سالن خانه والیبال طی یک بازی تماشایی پس از شکست تیم شهریار به مرحله فینال جام رمضان رسید و در یک بازی غرورآفرین در مقابل تیم قدرتمند صبا به مقام نائب قهرمانی این دوره از رقابتها رسید.

 

    گفتنی است این دوره از مسابقات که به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن خانه والیبال با حضور 8 تیم که متشکل از بازیکنان قدرتمند والیبال در لیگ دسته یک و لیگ برتر والیبال ایران در دو گروه چهارتایی به رقابت پرداختند و شرکت متانیر با شکست سه تیم قدرتمند به فینال این دوره از رقابتها رسید که در مقابل تیم صبا با نتیجه 2 بر یک نائب قهرمان این دوره از رقابت ها گردید.

 

    تیم شرکت متانیر به سرپرستی آقای عبدالمجید غیاثی مقدم و به مربیگری آقای سالار رهبری به همراه آقایان حسین ملا پور، سید محمد حسین موسوی، رضا جعفری، وحید والی، مرتضی بازار گرد و آرمین عسگر پور نائب قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب نمودند.

 

     در پایان مسابقه فینال جام رمضان 1394؛ مدیریت محترم عامل شرکت متانیر به پاس قدردانی از برگزاری این دوره از رقابت ها، جوایز تیم های قهرمان و نائب قهرمان را اهدا نمودند.





Share
کد: 314
امتیاز بندی

در حال حاضر هیچ نظری ارسال نشده است
ارسال نظر:

نام (الزامی)

Email (not required)

وب سایت

تصویر CAPTCHA
Enter the code shown above: